Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

H Μαρία Αλεξάνδρου στο κρεβάτι όπως την γέννησε η μάνα της με την γνωστή τρανσέξουαλ Τάνια Κέλλη ....


Κολασμένα κορμιά, κολασμένες σκέψεις, αφού ο φακός συνέλαβε τα γνωστά κορίτσια της Ελληνικής show bizz Μαρία Αλεξάνδρου στο κρεβάτι όπως την γέννησε η μάνα της με την γνωστή τρανσέξουαλ, ηθοποιό Τάνια Κέλλη σε καυτές προσωπικές στιγμές.

Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουμε τις εικόνες που ακολουθούν και δείχνει δυο πανέμορφα, ερωτικά κορμιά να έχουν πέσει η μια στην αγκαλιά της «άλλης». Ο λόγος για την γνωστή Ελληνίδα show woman και πορνοστάρ της Sirina του Δημήτρη Σειρηνάκη, να είναι σε περίεργο δέσιμο μαζί με την γνωστή Ελληνίδα τρανσέξουαλ ηθοποιό Τάνια Κέλλη.

Τα κορίτσια μοιάζουν να το διασκεδάζουν αφού δείχνουν να απολαμβάνουν την συντρόφια του φωτογράφου που με σταθερό χέρι προσπαθεί να απαθανατίσει τις ιδιαίτερες στιγμές τους.

Άλλοι μιλούν για ένα ακόμη sex tape των δυο γυναικών και άλλοι αναφέρουν ότι είναι ακόμη μια παραγωγή της Sirina με πρωταγωνίστριες τα δυο «καυτά» κορμιά που αναστατώνουν με την εμφάνιση τους. Τώρα για την Μαρία Αλεξάνδρου, δεν έχουμε να πούμε πολλά αφού είναι ένα από τα πιο γνωστά κορμιά της μεταμεσονύχτιας τηλεοπτικής ζώνης με πολλές εμφανίσεις σε ερωτικές ταινίες.

Το κορίτσι αυτό έχει τη φήμη της ομορφότερης τρανσέξουαλ που βρίσκεται στον χώρο του θεάματος αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. 
Με κοινό που τη λατρεύει, και γεμίζει τα βράδια στις «Κούκλες», όπου εμφανίζεται, ανοιχτόχρωμη, όχι ιδιαίτερα ψηλή, με ολοστρόγγυλες καμπύλες, μακριά από το ανορεκτικό πρότυπο της πασαρέλας και πολύ εκφραστική, μπορεί να «σκίσει» στην κυριολεξία σε εμφάνιση και δυναμισμό πολλές γεννημένες γυναίκες.
Loading...
Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Τάνια Κέλλη είναι μια πολύ όμορφη «κοπέλα» που έχει αλλάξει το φύλλο της και θέλει να κάνει καριέρα όπως τόσα και τόσα κορίτσια, και μάλλον τα καταφέρνει σιγά-σιγά με κύριο όπλο την υποκριτική της, αλλά και το «ζουμερό» κορμί της όπως θα διαπιστώσετε και στις φωτογραφίες που ακολουθούν.
«Βαριέμαι τους άντρες. Θέλω να με νταντεύουν, όχι να τους νταντεύω εγώ. Δε μου λείπει κάτι γιατί έχω την οικογένειά μου, τα αδέρφια μου, τα ζώα μου… Τι άλλο να ζητήσω πέρα από υγεία; Ερωτεύτηκα, δεν το κρύβω.
 Ήμουν μικρή. Φοβήθηκα όμως τόσο πολύ να δείξω ποια ήμουν, τι ήμουν στον άνθρωπο αυτό. Σιχαινόταν τις τρανς και δεν ήξερε πως ήμουν κι εγώ μία από αυτές. 

Μια μέρα εξαφανίστηκα αλλά δεν έπαψα ποτέ να σκέφτομαι τον φόβο και το μίσος του για τις κοπέλες σαν εμένα. Καλύτερα που έφυγα».






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Disqus Shortname

Comments system